Аналіз ефективності роботи пошукового оптимізатора
Дуже часто власники веб-сайтів притягають для виконання робіт по розкручуванню і просуванню фахівців з боку або простіше кажучи фрилансеров. При цьому особливий попит мають послуги так званих пошукових оптимізаторів. Це люди, які готові привести стан вашого сайту в ідеальну відповідність з вимогами пошукових систем, усунути усе існуюче недоліки сайту, щоб він міг безперешкодно просуватися вгору по рейтингах пошукових систем. Але на скільки ефективно притягати для проведення подібних робіт фахівців з боку?
Практика показує, що дуже ризикуєте викинути гроші на вітер, ніж отримаєте якийсь позитивний результат. Тому важливо ретельно підбирати виконавця, вивчивши його портфоліо, минулі заслуги або(ще краще) звернутися в компанію, що здійснює просування сайту в Києві http://seosnail.com.ua, в цілому по Україні або Росії і тому подібне, яка б мала репутацію і з якою можна укласти реальний договір.
Справа в тому що професія пошукового оптимізатора дуже складна і багатогранна. Вона вимагає наявності знань і навичок у багатьох галузях. Пошуковий оптимізатор повинен уміти і провести аудит сайту, і аналізувати сайти конкурентів. Важливим чинником буде знання основ програмування і сео-коопирайтерства. Без них пошуковий оптимізатор ні в життя не зможе привести у відповідність з необхідними вимогами ваш сайт.
Але якщо ви все ж скористалися послугами такого фахівця, то уважно стежите за результатами його роботи. Якщо відвідуваність вашого сайту зросла лише на трохи, скажімо, відсотків на 20, то він явно схалтурив. Адже грамотна пошукова оптимізація впродовж двох-трьох тижнів дає значне підвищення рейтингу і як наслідок збільшує приплив відвідувачів.
Comments are closed.