Правильний вибір рекламних блоків на Google AdSense
Одне з питань, з якими ви стикаєтеся при розробці комерційного веб-сайту, – це як же на нім запрацювати?!. Якщо ви продаєте товари через сайт, то очевидно, яким чином ви зароблятимете. Якщо ж Ваш сайт деякий інформаційний портал, то для заробітку на нім необхідно прикласти масу зусиль. Першочерговим завданням буде пошук рекламодавців.
Потенційні рекламодавці зацікавлені в розміщенні платних оголошень на вашому сайті, передусім дивитимуться на кількість відвідувань вашого ресурсу в добу, а у нових сайтів з цим проблеми. Це основний показник солідності і успішності ресурсу. Також ви можете дізнатися як торгувати посиланнями і наростити показники свого проекту – але це теж не найшвидший варіант.
Google AdSense – один з видатних рекламних брокерів у світі, який дозволяє легко заробляти дуже хороші гроші на своєму сайті! Сервісу абсолютно все одно молодий у вас сайт або ні. Також Google AdSense не особливо чіпляється до тематичного наповнення ресурсу. Але варто обмовитися, що, якщо сайт у вас з розряду мертвих тобто з практично нульовою відвідуваністю, запрацювати на Google AdSense вам скоріш всього не вийде.
Давайте розглянемо типи рекламних блоків, які, як правило, притягають найбільш перегорнули.
Блоки посилань – може бути дуже ефективним розміщується у верхній частині сторінки, поряд з панелей навігації сайту, а іноді і між записами на форумах.
Банер квадрат – добре вписується спочатку тексту в статтях і блогах, а також безпосередньо усередині статті де-небудь в середині тексту
Хмарочос – розмістите хмарочосів уздовж правої сторони сторінки, або ліворуч.
Великі блоки оголошень / Прямокутники – розмістите прямокутники оголошень в таблицях і вкладете їх у вміст сторінки. Таким чином, вміст сторінки обтікає оголошення так, що вони схожі і є частиною нормального змісту контенту на сторінці.
Текстові оголошення. Вони майже завжди працюють краще, ніж графічні оголошення. Графічні оголошення, як правило, більше схожі на рекламу, і, отже, відвідувачі менше по них клікають
У укладенні хочеться дати одну хорошу раду. Люди не люблять, натискати на рекламу, тому постарайтеся, щоб ваші рекламні блоки AdSense були схожі більше на внутрішні посилання сайту, ніж на контекстну рекламу. В якості експерименту спробуйте різні типи оголошень в різних місцях, щоб побачити, що працює краще на вашому сайті.
Comments are closed.