Самостійне розкручування сайту

Якщо пошукати фірми, що пропонують просування порталів, то можна неприємно здивуватися їх розцінкам. Вихід в ТОП-10, а то і ТОП-20 розцінюється в 30-40 тисяч рублів. Крім того, знадобиться ще по 10 тисяч рублів в місяць на утримання отриманої позиції. Ціни, скажемо прямо, не такі вже і маленькі, особливо, для невеликого бізнесу або стартапа. Проте, при правильному застосуванні декількох хитрощів, можна і треба успішно займатися самостійним розкручуванням сайту. Цей підхід заощадить левову частку грошей.

1. HTML

По-перше, код сайту має бути оптимізований і виконуватися без помилок. Для відвідувачів важливо не потрапляти на видалені сторінки і, щоб сайт мав привабливий вигляд. Будь-який хороший дизайн потрібно перевірити на відображення в різних браузерах.

Пошуковим роботам не менш важлива відсутність помилок в коді. Перевірка здійснюється не в режимі – проглянути увесь код сто разів, а за допомогою безкоштовних автоматичних сервісів, званих валидаторами. Основний – validator.w3.org.

2. Наповнення

Найважливішою частиною сайту для пошукової системи є його контент. Він може бути текстовим, графічним або видео-аудио. Більшість сучасних сайтів наповнена саме статтями, тобто першим типом контенту. Найголовніше, щоб текст був унікальним. Цей показник можна перевірити за допомогою програм з сайтів etxt.ru, advego.ru або text.ru. Граматично помилки недопустимі, оскільки відлякуватимуть відвідувачів, знижуючи в їх очах авторитет порталу.

3. Теги

Теги важливі, в першу чергу, пошуковому роботові.

+ Title
Це заголовок сторінки, який відображатиметься у видачі пошукової системи і в назві вкладки. У це поле слід включити по-крайней мірі одне ключове слово.

+ мета тег keywords

Повинен містити два-три ключові запити, під які оптимізована стаття і по яких просуватиметься.
+ мета тег description

Містить короткий опис статті, який показується користувачеві в пошуковій видачі під назвою сторінки. Служить для залучення відвідувачів.

+ заголовки .
Бажано, щоб ці заголовки були присутніми в коді сторінки. На них пошукова система звертає особливу увагу, тому велика їх частина повинна так чи інакше відповідати вибраним ключовим запитам.

4. Нарощування PR і ТИЦ

PR – індикатор авторитетності сайту у Google. Вимірюється в межах від 0 до 10. Чим більше є посилань на Ваш портал з сайтів у високим PR, тим більше шансів на підвищення рівня авторитетності Вашого сайту. Тут діє принцип якості, а не кількості. Краще мати одне посилання з сайту з PR=9, чим 30 з сайтів з PR=1.

ТИЦ – це, якщо розшифровувати дослівно, тематичний індекс цитування. Т. е. враховуються лише посилання з порталів схожої тематики, інші можуть знизити рейтинг сайту. Цей параметр використовується Yandex ‘ом. І PR, і ТИЦ підвищуються за допомогою купівлі посилань. Найчастіше використовують сайт SAPE або його дрібніші аналоги ніби MainLink. Зараз також можливе просування сайту на Яндексе самостійно за рахунок автоматичних сервісів розкручування.

Крім того, є і абсолютно безкоштовні способи збільшення авторитетності сайту для пошукових систем.

+ Сайт безкоштовних оголошень
Такі портали, не просто дають додаткову посилальну масу, але і приводять потенційних покупців на сайт.

+ Каталоги
Тут зберігаються посилання на сайти по категоріях. Відвідувач вибирає той розділ, що йому цікавий і переходить до перегляду відповідних порталів.

+ Каталоги безкоштовних статей
У таких каталогах розміщуються вже не самі описи сайтів, а добротні, тематичні статті, в які дозволено вносити посилання на сторонні портали.

Comments are closed.