Особливості участі в партнерських програмах

У багатьох з початкуючих користувачів Інтернет існує помилкове уявлення про те, що для участі у будь-якій партнерській програмі треба обов’язково мати сайт. У більшості випадків сайт мати хоч і бажано, але зовсім не обов’язково.

Заробляти на партнерках можна і не маючи свого сайту, а залишаючи запрошувальні посилання разом з коментарями на тематичних ресурсах, форумах, в соціальних мережах, замовляючи розсилки, розміщуючи банери і інше. До вибору партнерської програми і співпраці на її умовах потрібно підходити з відповідальністю. В першу чергу треба визначитися, з якою саме партнеркой працювати буде найвигідніший, і уважно вивчити правила і вимоги вибраної партнерки. Порушення правил(наприклад, спам або обіцянка винагороди за реєстрацію) до бажаного результату зазвичай не призводить. Такий аккаунт нерідко блокують разом з партнерськими нарахуваннями.

За наявності свого сайту, підбирати партнерки треба близьку до його тематики. Наприклад гідна партнерська програма – Партнерия.ру дозволяє заробляти у сфері здоров’я і краси, тому потрібні відповідні сайти(жіноча тематика). Від того, наскільки цільовим буде трафік, безпосередньо залежить розмір майбутнього заробітку. Наприклад, якщо у вас сайт про кіно, партнерка з продажу ліків навряд чи принесе очікуваний доход. Рекламні матеріали слід розміщувати на найвидніших місцях сайту.

Помітимо, що деякі з партнерських програм не обмежують виплати, збільшуючи мінімальні суми виплат і ускладнюючи правила набору партнерів. Нині існує чимала кількість сайтів, де надані каталоги перевірених і вигідних партнерок, де не банять без причини своїх партнерів і таких, що справно платять. Беручи участь в них, можна з легкістю вийти на місячний заробіток в 25-3O тисяч рублів.

Comments are closed.