Три методи використання фотографій в сучасному веб-дизайні
Якщо говорити про веб-дизайн, тобто дизайні сайтів, варто відмітити, що вираження картинка коштує тисячі слів як не можна точніше пояснює останні тенденції цієї сфери. Проте, хоча дизайн, створений на основі якісних тематичних зображень, виглядає дійсно привабливо, зрештою, найважливішим залишається унікальний контент. Нижче ви знайдете декілька основних ефективних способів створити дизайн на основі зображення, які згодяться усім, хто береться за створення сайтів і хоче надати пікантності проекту, в той же час зберігши зацікавленість відвідувачів.
Фото на увесь екран
Одна з ключових тенденцій, що існуючих у сфері веб-дизайну і підтримують просування сайту, – це зображення на увесь екран. Основна концепція цієї ідеї полягає в тому, щоб відразу притягнути увагу відвідувача чимось цікавим, а вже далі маніпулювати людською цікавістю, направляючи користувача до додаткової інформації. В той же час, важливо пам’ятати, що така ідея прекрасно підходить для дизайнерів, художників і фотографів, які можуть відобразити суть своїх робіт за допомогою таких зображень, – а ось на бізнес-сайтах користуватися цим методом слід з обережністю.
Зображення для навігації
Використання зображення як форми навігації – одна з тенденцій юзабіліті, початкуюча набирати популярність. Такі проекти, як Pinterest і Facebook, вже навчили користувачів орієнтуватися на невеликі якісні зображення, як правило, менше 300 пікселів завширшки. Услід за ними підтримувати концепцію почали і багато інших сайтів.
Зображення в якості текстури
Найдоступніший же і простіший спосіб застосувати зображення у веб-дизайні – використати їх в якості текстури. Зверніть увагу на те, як Microarts віртуозно використовує фактуру деревини, щоб додати глибини і чіткості сайту. Природна текстура і тон виділяють контент і звертають на нього увагу.
Comments are closed.