Інноваційні способи визначення ефективності реклами

Усі погодяться з тим, що реклама має бути ефективною, у тому числі і зовнішня. Як це упізнати? З одного боку це можна визначити за непрямими ознаками. Наприклад, по потоку пасажирів в певному районі або наявності торгових точок. Але з цих даних ми ніколи не дізнаємося, скільки чоловік поглянуло на рекламу, а скільки пройшло мимо. Нині з’явилися нові технології виміру цільової аудиторії.

Експертами TruMedia Technologies були розроблені нові цифрові носії, здатні відстежити напрям людського погляду і вибрати рекламу залежно від віку і статі людини, що проходить. Якщо в зоні видимості опиняється дівчина, то, приміром, запускається реклама косметики, для молодої людини на екрані з’являється барвистий заклик купити новий автомобіль, ну а для літньої людини на рекламному щиті може відбитися реклама лікарського препарату. Адже і дизайн зовнішньої реклами при цьому має бути різним – одним підходять яскраві зображення, іншим потрібна лаконічніша інформація.

Крім того, ця ж компанія пропонує розробку, що дозволяє точно виміряти потік покупців. Інший пристрій дозволяє оцінити поведінку покупця в магазині і на підставі цього правильно організувати викладення товарів, притягнути споживчу увагу до точок продажів, розрахувати час оптимальне для зміни асортименту і, як наслідок, підвищити рівень продажів.

Незважаючи на стурбованість деяких правозахисників проникненням в приватне життя, у інноваційних технологій в області реклами все більше прибічників. І це зрозуміло, адже ці технології дозволяють виявити потенціал рекламної компанії, оцінити з більшою часткою ймовірності її результат, а також створюють передумови для творчого підходу в реалізації рекламних ідей.

Comments are closed.