Сучасний вигляд реклами, ефективні способи
Більше двох тисяч видів реклами, існуючих у наш час, здатні вивести товар або послугу на потрібний рівень продажів. Велика кількість способів просування продукту, дає можливість вибрати той, що відповідає конкретному продукту і рекламному бюджету.
1. Зовнішня реклама. Вид реклами, без якої не обходиться практично не один бізнес. Вивіски, вітрини, стенди, стикери, розтяжки, наклейки на автомобілі – дозволяють охоплювати велику аудиторію, при відносно невисокій вартості.
Ціна оренди майданчика для розміщення рекламного стенду варіюється залежно від місця розташування. Так, точки в місцях з великим потоком людей, коштуватимуть більше, ніж аналогічні, у віддалених районах. Окрім цього, на ціноутворення впливає складність виготовлення носія і вартість матеріалу. До речі рекламна виробнича компанія AcrylStore допоможе вам створити відмінну зовнішню рекламу.
2. Телебачення. Незважаючи на появу нових технологій, телевізійна реклама вважається найбільш ефективною, зважаючи на популярність цього виду ЗМІ серед людей з самими різними інтересами і рівнем достатку. Витрати на телевізійну рекламу значні, але при правильному підході можуть бути доступні і власникам невеликого бізнесу, особливо, якщо транслювати рекламу на місцевому або регіональному телеканалі.
З існуючих видів ТБ реклами, можна виділити відеоролик, рядок, що біжить, телемагазини або спонсорство. Окрім вартості створення ролика, рекламодавець купує час мовлення. Найбільш ефективною вважається реклама, показана в уранішні і вечірні години, – коли її зможе побачити максимальна кількість глядачів. Ролик в першому рекламному блоці передачі або фільму – значно продуктивніший, ніж в подальших.
3. Інтернет. Стрімкий розвиток реклами в мережі, все ще не вивело її на рівень, рівний традиційним способам. Проте, є ряд безперечних переваг, які і забезпечують ефективність реклами в інтернеті. По-перше, вартість просування продукту в мережі досить скромна.
До цього факту додається можливість розміщувати банери, ролики або контекстну рекламу на тих ресурсах, де аудиторія максимально наближена до цільової. Найбільш продуктивна в цьому плані таргетинговая реклама, що з’явилася відносно нещодавно. Разом з платними можливостями, існують і безкоштовні – сторінки в соцсетях, блоги або форуми. Використання цих майданчиків для просування товару або послуги, набирається все більші обороти останнім часом
Comments are closed.