Як відкрити інтернет магазин

Відкриття онлайн магазину – досить складне завдання, рішення якого включає безліч маленьких підзадач. Якщо розглядати відкриття інтернет магазину з технічного боку, то побудувати такий магазин означає створити сайт, в якому знаходитимуться описи товарів, фотографії, є можливість додавати продукцію в кошик і можливо його замовити.

У разі оформлення замовлення власник магазину отримує електронне повідомлення. Подальші дії прості замовлення укомплектовується і доставляється одержувачеві. Хочеться поговорити про технічну сторону створення подібного ресурсу. З одного боку сьогодні не вимагається докладати для цього таких сильних зусиль, адже технічно зробити сайт стало значно простіше. Для цього навіть не обов’язково наймати досвідченого програміста.

Але з іншого боку з’явилася безліч інших тонкощів, які необхідно вивчити перед відкриттям. Для створення треба виконати сім кроків:
1. Підібрати відповідний движок.
2. Вибрати адресу для магазину. Купити домен.
3. Відкрити магазин.
4. Додати продукцію.
5. Настроїти зовнішній вигляд магазину.
6. Налагодити оплату і доставку.
7. Чекати замовлень.

Насамперед необхідно визначитися з движком, яким управлятиметься ваш інтернет магазин. Зараз таких движків величезна множина, тому треба уважно вивчати усі плюси і мінуси. Кожен з них надає певний функціональний набір, а також має обмеження. Ідеальний варіант спробувати попрацювати відразу з декількома движками і тільки після цього приймати остаточне рішення. Треба враховувати зручність роботи в системі.

Другий крок – придумати ім’я магазину. Адреса, що запам’ятовує, може зіграти вам на руку в залученні відвідувачів. Не варто вибирати занадто складні адреси. Якщо усі відповідні імена зайняті, то можна додати у кінці слова номер вашого регіону.

Третій крок – відкриття інтернет магазину. У більшості своїй движки надають два варіанти відкриття : хмарне і серверне. У першому випадку сам движок і усі матеріали магазину зберігатимуться в хмарі. У другому випадку вам необхідно буде самостійно встановити движок на хостингу або сервері. Для людини, яка не дуже багато розуміє в комп’ютерах другий варіант може виявитися занадто складним.

Четвертий крок – додавання товарів. Треба заздалегідь підготувати фотографії товарів і опису товарів. Для того, щоб сайт добре індексувався краще всього зробити описи максимально об’ємними. Крім того постарайтеся зробити як можна чіткіші фотографії. Неякісний контент може підірвати довіру магазину в очах потенційних покупців. Додавати товари можна по одному або масово імпортувати їх з файлів, таких як Excel.

П’ятий етап – вибір дизайну і оформлення. У більшості движків є стандартні варіанти оформлення, які можна трохи підкоригувати і встановити на свій магазин. Найчастіше в такі шаблони можна вставити свій логотип, назва компанії і підібрати колірну гамму. У особливо просунутих движках дається можливість настроювати кожну сторіночку магазину окремо, що дозволить зробити ваш ресурс унікальним і несхожим на інші сайти. Унікальний дизайн на першому етапі не має сильного значення. Розробка такого оформлення буде коштує дорого і зажадає немало часу. Якщо справи в магазині підуть добре, то до цього питання можна буде повернутися після отримання солідного прибутку. Проте якщо ви плануєте замовляти SEO інтернет магазинів ціни техніки різні, але краще спочатку надати сайту максимально презентабельному вигляду.

Краще всього подумати замість цього про те, щоб добре оформити зміст сторінок. Треба простежити за якістю фотографій, написати статті про товари. Також постарайтеся гарненько заповнити сторінку про магазин і вкажіть контактні дані. Дуже важливо щоб з адміністрацією магазину можна було зв’язатися не лише поштою, але і за допомогою інших засобів зв’язку.

Для того, щоб викликати прихильність до себе потенційних покупців можна завести сторіночку про співробітників свого магазину. Так само туди можна додати фотографії вручення товарів покупцям і фотографії складських приміщень. Це тонкий психологічний момент, який допоможе добитися довіри клієнтів.

Comments are closed.