Види реклами в інтернеті

Усі знають, що реклама – двигун прогресу. Ця фраза, яка з’явилася ще в минулому столітті, належить людині з Польщі – Людовикові Метцелю, який відкрив найперше рекламне агентство в Росії. У його часи люди і не мріяли про такий прогрес як реклама в інтернеті. З позаминулого століття це висловлювання не втратило сенсу, а завойовує більше популярності. Тому у наш час реклама в інтернеті це новий виток в прогресі. Результативність реклами для багатьох і майже для усіх підприємств і фірм є важливою ланкою. Ми і самі бачимо, що технології крокують все далечінь з кожним днем.

З кожним днем кількість людей в мережі збільшується, а тому і глядачів реклами. Окрім цього є ще одна перевага – невелика вартість. Велика кількість видів реклами дозволяє заявити про себе і про свій товар, який відповідатиме якісним і фінансовим вимоги.

Основним видом є баннерная реклама. Це невелике графічне відображення, на якому міститься логотип бренду. І він в першу чергу притягає покупця. Клікаючи на банер, ми відразу переходимо на сайт реклами.

Користувач мережі набирає назву товару в якій-небудь пошуковій системі і потрапляє на нього. Є ключові слова і словосполучення для сайту, який шукається. І завдяки ним система знаходить саме той сайт. Це самий затребуваний вид реклами.

Прес-реліз – це коротка презентація якоїсь дії, який дуже важливий для рекламодавця. Ця подія повинна розміщується на тематичному сайті. Тобто у якоїсь компанії відбувається щось нове або якісь оновлення. Цей приклад схожий на приклад баннерной реклами – кликнув і потрапив на сайт цих нових оновлень рекламодавця. Але зв’язок інша. Це усе набагато серйозніше.

Наприклад, безліч людей, зареєстрованих в соціальних мережах, заходять туди щодня по кілька разів в день. Ось тут знаходяться великі площі для реклами. Але не усі власники соціальних мереж дозволяють розміщувати рекламу.

Так само розглянемо таку рекламу в інтернеті як Спам. Це поширення реклами без згоди користувача. Вікна з рекламою з’являються самі. Вони можуть з’являтися скрізь. Вони призначені на те, щоб збільшити число відвідувань рекламного сайту. Таке легке нав’язування.

Окрім цього існують і інші рекламні дії: реклама в розсилках новин, проекти по рейтингах, посилання за адресою, передплатникам або просто оголошення та ін. З численних версій поширення реклами, рекламодавець знаходить для себе найкращу і вигіднішу для залучення покупця. Для цього треба правильно організувати свою рекламу, щоб людина, що переглядає її, зацікавилася саме цим продуктом реклами.

Для магазинів в інтернеті ця реклама дуже потрібна. Тому що кількість відвідувань прямо пропорціонально кількості продажів. Рекламні агентства Білгорода і інші приділяють рекламі інтернет магазинів багато уваги.

Більшість людей проводять час в інтернеті, тому реклама друку і по телевізору переходить на другий план. Тому багато відомих фірм, що раніше користувалися рекламою на телебаченні або в газетах, тепер переходять на рекламу в інтернеті.

Поширюючи рекламу в інтернеті, ми користуємося багатьма привілеями. Це вартість розміщення. Тобто на телебаченні секунда реклами коштує у багато разів дорожче, ніж в інтернеті. Тому перше – це дешевше. Молодь вже майже і не читає газети і журнали, не дивиться телевізор. Тому що усю потрібну інформацію можна знайти в інтернеті. І з кожним днем користувачів мережі стає все більше. Робимо висновок, що людей, що проглянули рекламний блог на багато більше. Друге – більше аудиторія.

Comments are closed.