Колишню велику російську пошукову систему Aport відродять в новому виді

Aport – колись одну з найбільш великих пошукових машин Рунета – перетворять на торговий інтернет-майданчик. Це рішення прийняв новий володар сайту – гендиректор веб-сайту знайомств Mamba.ru А. Бронецкий, який купив пошукову систему у Golden Telecom, належній корпорації Вимпелком, на початку літа.

Як інформує РБК Daily, за Aport Бронецкий заплатив всього 150 тис. $. Ця сума в 170 разів менш тій, яку Golden Telecom дала за пошукову машину в 2000-му(25 млн. $). По-думці Бронецкого, він не бачить ніякого сенсу змагатися з Яндексом в пошуку. Бізнесмен хоче зробити з Апорту онлайн-майданчик Price.ru, де люди могли б порівнювати ціни. Керівник Мамби пояснив, що пішов на угоду головним чином заради доменного імені, яке донині має високий ТИЦ. У вдосконалення проекту Бронецкий планує інвестувати ще 350 тис. $.

Aport, офіційно представлений на початку листопада 1997-го, був одним з найсильніших гравців на ринку онлайн-пошуку до 2000 року. На початку листопада 1998-го Aport придбав ізраїльський венчурний інвестор Д. Авруч, сплативши за нього 55 тис. $. У 2000-му він за $25 млн. продав пошукову систему Golden Telecom. У 2008-й веб-сайт стала мати Вимпелком. На початку серпня 2011-го, наслідуючи приклад Рамблера, Aport перейшов на пошукові розробки лідера цього ринку – Яндекса. Це рішення оператор пояснив тим, що пошук в глобальній мережі – не його профільний бізнес. Взагалі починаючи інтернет діяльно краще звертатися до профі, наприклад відгуки megagroup досить хороші – замовте їм розробку сайту, після чого можливо запропонуйте подальшу співпрацю або знайдіть копанню для просування з такою ж хорошою репутацією.

Бум популярності Апорту був в середині 2000-х, коли на нього щодня заходили 25 млн. чоловік. Після 2005-го відвідуваність пошукової системи падала: на початку 2010-го на веб-сайт заходили 20 тис. відвідувачів, а на даний момент – до 6 тис. в день.

Comments are closed.