Основні помилки веб-дизайну

Існують деякі проблеми, що зустрічаються на багатьох сайтах. Вони викликають негативну реакцію у користувачів, які зважаючи на це можуть віддати перевагу іншому порталу. І це, звичайно ж, негативно позначиться на ранжируванні цього інтернет-ресурсу. Про ці помилки варто знати ще і для того, щоб веб-сайт можна було без труднощів переглядати в мобільній версії, чому, до речі, сприяє налаштування інтерфейсу HTC. Отже, почнемо.

Посилання, що не міняють колір

Така ситуація утрудняє користувачеві навігацію по сайту. Адже зміна кольору посилання означає, що людина там вже була, і йому легшає зрозуміти, де він в даний момент знаходиться, а також – куди хоче попрямувати далі. Ця функція є бажаною для усіх сайтів і просто обов’язковою – для тих ресурсів, чиєю аудиторією є літні люди. Правда, бувають і виключення коли усі посилання призначені для операцій на одній сторінці.

Спливаючі вікна

Багато користувачів всесвітньої павутини не просто не люблять цього, але і встановлюють спеціальне програмне забезпечення, що допомагає позбавитися від такої проблеми. Адже несподівана поява такого віконця істотно заважає, відволікаючи від читання, вивчення або перегляду чого-небудь. Такий же, а може, навіть більшою нелюбов’ю людей користується звук, котрий починає відтворюватися самостійно. Особливо це незручно, коли відкрита безліч вкладок.

Складові дизайну, схожі на рекламу

Користувачі зараз привчили себе просто впритул не бачити будь-яку рекламу, концентруючись лише на шуканому. Тому навіть на звичайних банерах їх погляд затримується тільки на пару мікросекунд. Це явище дістало назву Баннерная сліпота : люди просто ігнорують навіть найкрасивіші, яскравіші або анімовані області, приймаючи їх за чергову рекламу.

Абсолютний креатив

Якщо користувачі бачать незрозумілий для себе інтерфейс вашого сайту, який істотно відрізняється від інших, то більшість з них не стане витрачати час на його освоєння, а просто закриє вкладку.

Також до помилок такого роду відносяться:

·  даремний зміст або перенасичення текстовою інформацією сторінки;

·  неможливість відмінити дію, повернувшись назад;

·  повільне завантаження сторінки;

·  відсутність піктограми Закрити;

·  наявність якого-небудь настирного елементу, який блимає або займає велику частину місця, не несучи корисній інформації.

Comments are closed.