Чому інфографіка дасть багато зворотних посилань

Інфографіка дуже швидко стала одним з найпопулярніших методів отримання зворотних посилань в Америці. Досвідчені маркетологи і блогери використовують інфографіку для залучення трафіку і отримання безкоштовних посилань. Її можна замовити наприклад на сайті infografika.in і інших подібних спеціалізованих проектах.

Ось деякі з головних причин, чому інфографіка дає багато зворотних посилань

1. Інфографіку можна читати швидко, адже тривалість концентрації уваги інтернет-користувачів стає усе менше і менше на даний момент. У користувачів так багато різних речей, які один з одним борються за увагу, а ваша робота полягає в тому, щоб принести ваше повідомлення до них якнайшвидше. Інфографіка чудово підходить для цього. Там немає введення, немає великих коментарів і так далі, просто коротка, легка для розуміння інформація.

2. Інфографіка звертається до визуалам – графічний елемент інфографіки дозволяє досягти тієї аудиторії, яка не читатиме інформацію. Інфографіка дозволяє обмінюватися повідомленнями у форматі, який люди можуть легко зрозуміти, і яка не примушуватиме користувача читати і вишукати інформацію, яка коротко представлена на інфографіці.

3. Інфографіка легко распостраняется. Інфографіка зроблена для спільного використання. Біс візьми, не проходить і години, якщо я не бачу людину, яка б не послалася на інфографіку в моєму каналі твіттера або фейсбука.

4. Інфографіка часто викликає емоційний відгук. Можливо, інфографіка змусить вас сміятися або, можливо, у неї є деяка інформація, яка розсердить вас, або інфографіка може просто шокувати вас і змусити вас вимовити: Ого! Я не знав, що.

5. Інфографіка ділитися цікавою інформацією, а хороша інфографіка пропонує дійсно цікаву і унікальну інформацію. Статистичні дані і факти представляються таким чином, що людина обертає на цю увагу, хоча раніше б не зробив цього.

А ви коли-небудь використали інфографіку в якості отримання зворотних посилань? Поділіться своїм досвідом, залишивши коментар.

Comments are closed.