Реклама і її структура
Реклама – це структурований економічний процес, який допомагає донести до кінцевого користувача необхідну інформацію, заслужити його лояльність і підняти економічні показники(продаж товару, прибуток і тому подібне). Незалежно від масштабу реклами, будь то ролик або глобальна кампанія, її можна розділити на певні елементи.
Зміст – одна з найважливіших складових реклами. Цей елемент включає рекламну картинку, звуковий супровід і текст(слоган, сценарій, оголошення). Другий елемент реклами – це інформативність. Всяка реклама повинна ефективно інформувати потенційних покупців чи про товар послузі. Уявимо собі оголошення, яке написане грамотно, з хорошим слоганом, але не містить усієї інформації, яку хотіла б отримати людина. Воно буде просто даремним. Також важливо вибрати правильний рекламний носій, щоб інформація потрапила до як можна більшій кількості потенційних покупців.
Від правильного поєднання двох перших елементів залежить третій – сила впливу реклами. Зрозуміло, що чим краще рекламодавець оцінив цільову аудиторію, вибрав рекламний носій і написав текст, тим вище буде сила, що вабить людей купити рекламований товар.
А ось усі описані структурні елементи реклами впливають на останній – ефективність, тобто співвідношення вартості реклами і рівня підвищення продажів. У нашій країні досить часто рекламодавці переплачують за рекламу, наприклад, замовляють оголошення на великій кількості носіїв(щитах, ситилайтах, телебаченні). Таким чином, рекламуючи свій товар серед великої кількості людей, частина з яких не є їх потенційними покупцями, просто тому, що не живуть в потрібному місті або не мають досить грошей для купівлі рекламованого товару.
P.S. Зовнішня реклама один з її видів, використовується для залучення увага клієнтів. Якісне виготовлення букв для вивіски допоможе зробити її помітною, барвистою і як наслідок ефективної в роботі.
Comments are closed.