Samsung для проекційної реклами вибрав людську особу
Демонстрація проекційної реклами була проведена з використанням людської особи при презентації нового смартфону Galaxy Y Duos виробництва компанії Samsung, оснащеного двома SIM – картами. Дія відбувалася в Португалії – на людському обличчі Samsung влаштував світлове шоу. Для цього використовувалися нові технології 3D-маппинга, тільки цього разу не на площині, а на незвичайній поверхні.
3D-маппинг сьогодні вже не дивує публіку. Ще минулого року демонструвалися видовищні світлові шоу на стінах будівель. Найбільше запам’яталася реклама відомого енергетичного напою Red Bull, яка проектувалася на дві снігові гірки. Зовсім нещодавно таку ж технологію проекції на обличчі використали при рекламі Red Cross.
P.S. Англійський краще учити з самих азів і під керівництвом фахівців – навчання англійській мові початківців від викладачів ВКС-IH допоможе вам раз і назавжди вивчити цю найпопулярнішу у світі мову.
Comments are closed.