Як внутрішня оптимізація сайту допомагає утримати відвідувачів?
Для просування сайту можуть використовуватися засоби, які можуть тільки притягнути відвідувача на сайт, до їх числа відносять: контекстна реклама, розміщення посилань на сторонніх ресурсах, таргетинговая реклама в соціальних мережах і багато що інше. Ці методи ефективні тільки для залучення, але не для утримання. Для утримання відвідувачів цілком може підійти внутрішня оптимізація. Про те, як внутрішня оптимізація допомагає утримати відвідувачів і буде ця стаття.
Що таке внутрішня оптимізація і як вона допомагає сайту?
Внутрішня оптимізація – дії з боку вебмастера по роботі виключно над самим проектом. Зовнішні чинники тут не враховуються, тільки те, що зачіпає сам сайт. Це робота над правильним складанням заголовків, описів, правильно підібране процентне співвідношення ключових слів до розміру самого тексту, оформлення ключових слів, їх виділення, відміна і вживання словоформ, вживання заголовків і багато що інше.
Але найголовніше у внутрішній оптимізації – це юзабіліті сайту, це якраз те, що в самій кращій формі допомагає утримувати відвідувачів на сайті. Адже зручна навігація була, є і залишається ключем до поліпшення поведінкових чинників на сайті. А поведінкові чинники – ключ до правильного розкручування сайту в мережі інтернет. Усі методи будуть зведені до нуля, якщо на сайті люди проводять малий час при великому числі відмов. Пошукові системи реагують на цей факт і ранжирують цей ресурс звичайно нижче, ніж сайти, з тими ж показниками траста, ТИЦа і PR.
Меню сайту має бути розташоване як можна більш вище на сторінці, причому, повинно виділятися від інших блоків. Перелинковка усіх статей і постів має бути оформлена так, щоб відвідувач, коли зайшов на сайт і мигцем пробіг ваш пост, неодмінно захотів би почитати що-небудь ще. Про те, що стаття має бути хорошою з точки зору пошукових систем – зрозуміло всім, але те, що стаття повинна легко засвоюватися і читатися, має бути цікавою – не всім, а це даремно. Так що, виведення – працюємо над внутрішньою оптимізацією і подобаємося відвідувачам.
Взагалі питання юзабіліті не так просте, як може здатися на перший погляд. Якщо ви хочете дізнатися про це більше, то заходите на сайт http://webpromoexperts.com.ua/usabilityup/ – відповідний курс від Webpromoexperts може вам в цьому допомогти. Фахівці UsabilityLab, які ведуть цей семінар, знають толк в темі.
Comments are closed.