Пошук замовників початківцем фрилансерам

У тих, хто вирішив займатися таким видом діяльності, як фриланс, на початку своєї кар’єри встає питання: де шукати замовників?

1. Пошукайте серед своїх друзів і знайомих. Можливо, хтось з них зацікавиться вашими пропозиціями і скористається пропонованими послугами. Крім того, в майбутньому вони можуть порекомендувати вас своїм друзям і знайомим, що піде вам на руку. Як правило комусь обов’язково потрібне створення сайту і ви якраз виявитеся під рукою.

2. Підніміть старі зв’язки і колишні ділові контакти. Скористайтеся ними, зв’яжіться і запропонуйте хороші бонуси і знижки. Хто знає, може вам вдасться зацікавити і переманити потенційного покупця до себе. До речі, таким чином ви також непогано себе прорекламуєте.

3. Соціальні мережі теж можуть стати ефективною рекламою вашої роботи. Поділіться зі своїми віртуальними друзями, використайте свій профіль або свою персональну сторінку для повідомлення про ті послуги, які ви пропонуєте і тих бонусах, які клієнти можуть отримати саме у вас. Може, у вас є результати якихось робіт або зразки – поділитеся ними з усіма, покажіть себе з найкращого боку. Не забувайте постійно оновлювати новини і інформацію про себе і про свої роботи – це допоможе потенційним клієнтам не забути про вас і не загубити ваші контакти.

4. Спеціалізовані тематичні форуми завжди раді вітати поповнення у свої ряди. На цих форумах і в схожих чатах збираються люди, що займаються певним видом діяльності. Там можна ознайомитися із спеціальною літературою, упізнати секрети і фішки професіоналів, а також поділитися досвідом і, звичайно ж, знайти замовників!

5. Якщо ви почали займатися досить затребуваним видом діяльності, і такий спосіб заробітку має широке поширення в мережі Інтернет, то замовники можуть вас чекати на спеціалізованих біржах. Там можна знайти безліч замовлень на різний рівень. Там же можна свій рівень підняти, придбаваючи хороші відгуки і підвищуючи свою репутацію.

6. Елементарний спосіб розповісти про себе усій мережі Інтернет – це зробити сайт-візитку з описом про ваші послуги, що надаються. Як і скрізь, де ви себе рекламуєте, на власному сайті можете сформувати власне портфоліо, яке ознайомить потенційних клієнтів з якістю послуг, що надаються вами.

Новичок-фрилансер може спробувати усі вищеперелічені способи пошуку клієнтів і виявити для себе ті, які виявляться для нього найбільш ефективними.

Comments are closed.