Клієнти не довіряють нашому інтернет магазину – 4 етапи виправлення
Здавалося б, ви зробили все, для того, щоб створити зручний інтернет магазинів. У вас зручна система управління, якісна навігація, широкий вибір товарів, але потенційні клієнти не роблять замовлення у вашому інтернет магазині. Чому? Насправді є декілька правил, яких майже обов’язково треба дотримуватися у бізнесі цій ніші. Невелике його порушення приведе до краху вашого бізнесу. Давайте розберемо в кожному пункті окрему проблему.
1. Клієнтів просто дратує, коли для того, щоб купити товар – потрібна реєстрація на сайті. Якщо у вас маленький магазинчик, важка реєстрація із зайвими питаннями, підтвердженнями електронної адреси, то можу з упевненістю сказати, що клієнт піде в інший магазин.
2. Не забуваємо реалізовувати систему відгуків на вашому сайті. Реалізувавши цю можливість треба чітко розуміти, що ймовірно ви будите отримувати негативні відгуки про товар і вашому інтернет магазині в цілому. Не треба критично реагувати на цю проблему і видаляти коментарі добросовісних громадян. Краще, уважно прочитайте, чим невдоволені клієнти, прислухайтеся і виправіть ситуацію!
3. Потурбуйтеся про те, щоб на сайті були вказані контактні дані з консультантами або вами. Напишіть робочі дні, вихідні, час обіду. Клієнт повинен знати, чому на його дзвінок ви не відповідаєте або довго обробляється замовлення.
4. Ще одна причина того, що у вас мало клієнтів – погана інтернет майданчик під сайт. Можливо, вона знаходитися під хакерськими атаками, можливо сервера слабкі і повільно обробляють запити, можливо, ваш інтернет магазин просто лежить в отключке. Поміняйте хостинговую компанію.
Взагалі щоб у вас не було проблем з працездатністю магазину і клієнтами, краще відразу звертатися до професійних розробників – http://acommerce.kiev.ua/ вам допоможе. Унікальний підхід до кожного клієнта, максимум функціональності для інтернет магазину.
Comments are closed.