Алгоритм просування СЧ запиту

У цій статті ми розглянемо приклад просування сторінки, створеної спеціально для середньочастотного запиту. Пропонуємо вам відразу обмовитися, що рівень конкуренції по цьому запиту також буде на середньому рівні. Так що насамперед переконаєтеся, що рівень конкуренції в цій ніші буде досить низьким, щоб можна було вкластися до вашого бюджету.

Насамперед оціните запит, що він з себе представляє? Спершу подумайте про складання статті, яка має бути прямою і зрозумілою відповіддю на запит користувача. Якщо це запит виду Де купити айфон або Чому не включається комп’ютер, то потрудитеся детально донести до людини необхідну йому інформацію.

Постарайтеся написати текст хоч би на 1-2 тис символів, додавши не розбавлений ключ в заголовок H1 і тайтл. Не забуваємо про картинку, яка також міститиме наш пошуковою запит. Якщо у видачі вже є сторінки, що містять в тексті запит, то нам треба зробити так, щоб входжень ключа у нас було більше. Коли стаття буде готова, згадуємо про перелинковке, знаходимо схожі статті на сайті і вказуємо посилання з них, постарайтеся не переборщити.

Отруюємося на посилальні біржі і придбаваємо там декілька твитов з хороших аккаунтів – зараз розкручування і просування сайтів за допомогою соціальних мереж дуже актуальні. Як тільки сторінка проиндексировалась оцінюємо ситуацію і приступаємо до закупівлі посилань. Якщо бюджет дозволяє, то краще велику його частину витратити на вічні посилання. Інакше вони теж потрібні, але упор робіть на арендовані. Не варто витрачати увесь місячний бюджет за раз, нарощуйте посилальну масу поступово і стежите за динамікою просування сайту.

Comments are closed.