Розробка безкоштовних застосувань для iPad і iPhone

Причин для створення безкоштовних застосувань велика кількість, найвагоміша – можливість добути фанатів. Можливо, ваша мета – зробити ім’я в крузі творців, проте не отримати швидку вигоду у фінансовому плані. У безкоштовного застосування є велика кількість плюсів, включаючи нижеперечисленние, візьміть їх до уваги під час створення власної кампанії.

Зробити додаток, щоб продемонструвати свої уміння розробника – якщо ви прагнете створювати додатки для інших, застосовуйте безкоштовне застосування, щоб продемонструвати власні таланти можливим замовникам. Розмістіть безкоштовну програму в App Store і набирайтеся досвіду. Якщо можливий замовник захоче побачити зразок роботи, відправте його до App Store, де він матиме можливість здійснити скачування додатка. Додаток з множиною завантажень переконає клієнта звернутися до вас. До речі, щоб мати можливість користуватися телефоном без обмежень вам згодитися його розблокування – тут роблять професійний анлок.

Створити безкоштовне застосування, яке в майбутньому можна буде перекласти на рейки платного, – багато творців спершу створюють безкоштовні застосування, бажаючи брати за нього грошові кошти після завершення завоювання армади фанатів. Проте, іноді після того, як безкоштовне застосування стане платним, може спостерігатися істотний спад продажів. Головний операційний директор Tapulous повідомив про зниження кількості завантажень безкоштовних ігрових застосувань на 95% за один день після встановлення плати за завантаження у розмірі $0, 99.

Частина досліджень говорить, що і після повернення додатка в розряд безкоштовних, ущерб вже нанесений, що позначається на числі завантажень. Створюється почуття, що зміна статусу безкоштовного застосування гальмує його у той момент, коли воно почало набирати оберти.

Швидше за все, краще розробити безкоштовне застосування, після чого і залишити його таким, а після цього зробити інше(платне) застосування. Розробіть безкоштовне застосування, яке може застосовуватися для зміцнення бренду або додатково до іншого продукту.

Comments are closed.