Інтернет-брендинг

Ми живемо у світі, в якому інтернет технології займають важливу частину в житті практично кожної людини. Величезна кількість сайтів і ресурсів пропонує величезну кількість послуг. Не кажучи вже про те, що нові бренди з’являються практично щодня. Але як створити свій бренд, розмістити і просунути його? Звичайно відповіддю на це питання може стати рішення цієї задачі групою професіоналів спеціалізованої компанії, але для того, щоб розібратися в специфіці інтернет-брендингу розглянемо увесь процес по етапах:

1. Для початку створення бренду необхідно придумати назву бренду. Для цього звичайно можна скористатися декількома способами, наприклад, узяти перші букви від словосполучення, що характеризує вашу продукцію або послугу. Але який би метод ви не вибрали необхідно перевірити, щоб воно було унікальним і не порушувало авторських прав. Перевірити це можна на спеціальних ресурсах.

2. Після того, як у нас є назва необхідно розробити логотип. По суті, цей етап є найважливішим в усьому процесі інтернет-брендингу. Адже від того на скільки логотип цікавий залежить його поширення і інтерес у користувачів. Не варто створювати занадто складний логотип, який важко запам’ятати. Розглядаючи найбільші на сьогодні компанії, які використовують логотипи откусанного яблука або прапора того, що складається з чотирьох квадратів, стає зрозуміло, що простота у поєднанні з елегантністю, це запорука успішного просування. До речі вам також може згодитися реєстрація логотипу і торгової марки.

3. Маючи назву бренду і його логотип, можна приступати до створення текстової інформації, яка включає девіз, опис і так далі. На цьому етапі дуже важливо скласти такий конвент, який виглядатиме дуже помітно, і викликати інтерес у користувачів. Для того, щоб отримати оптимальний текст можна звернутися до фахівця який за декілька днів підготує усю необхідну інформацію.

4. Останній найголовніший етап це просування бренду в мережі. Безумовно, способів просування може бути маса, і частенько вибір обумовлений лише вашими фінансовими можливостями. Отримати відповідь на питання – який спосіб найефективніший?, досить складно, але ми розглянемо варіант просування тільки логотипу. Цей спосіб розрахований на цікавість людей. Так, наприклад, розмістивши на всіляких сайтах свій логотип з питанням – хто знає, що це за бренд?, ви неодмінно зацікавите користувачів і викличте у них бажання зайти на ваш сайт і дізнатися що це за бренд.

Comments are closed.