Що таке Яндекс.Директ

Сьогодні світова павутина має в розпорядженні щонайширший асортимент в областях реклами і маркетингу. Одним з найбільш сучасних і затребуваних рекламних сервісів є Яндекс.Директ. Він допомагає підвищити ефективність реклами завдяки системі відсівання з усієї маси користувачів тих, хто потенційно може бути зацікавлений публікованою пропозицією з найбільшою часткою ймовірності.

Для налаштування реклами в Яндекс.Директ не знадобиться великих розумових і трудових витрат. Перше, що необхідно зробити, це придумати оригінальний заголовок, потім слід описати суть вашої пропозиції, усі його плюси, не перешкодить також описати будь-які способи знаходження пропонованого товару або послуги. Сервіс має навіть можливості контекстного налаштування, що, безумовно, підвищить коефіцієнт корисної дії пропозиції. Відрегульована у такий спосіб реклама навіть показуватиметься в системах партнерських програм.

Система Яндекс.Директ користується дуже гнучкою ціновою політикою. Вартість замовлення залежатиме від його об’єму, а також будуть враховані фінансові можливості замовника. Професійне налаштування яндекс директ допоможе отримати максимум від послуги.

Все дуже просто. Плата за контекстну рекламу робиться тільки за кліки, ніяк не інакше. До речі, ціну одного такого переходу встановлює особисто рекламодавець, що робить сервіс ще зручнішим. Почати можна усього лише з якихось 30 копійок, але загальна сума замовлення не може бути менше 300 рублів(до описаних цін у кінці додасться ПДВ).

Необхідно знати, що принцип роботи системи – це аукціон, а значить покладатися на дешевизну не варто, оскільки можна обпектися. По ключовій фразі вище за усіх виявиться той, хто був щедріший при оформленні замовлення. Наслідуйте підказки системи – Яндекс.Директ завжди покаже середні цінові категорії після кожної пошукової операції. Сервіс надає знижки тим рекламодавцям, чий бюджет досить великий. Можна заощадити 3% від вартості замовлення в межах від 340 000 рублів до 950 000 рублів, а якщо бюджет перевищує 208 мільйонів, то можна зберегти вже 23%.

Яндекс.Директ – це не просто вигідна, але і навіть прибуткова реклама.

Comments are closed.