Дублі сторінок на інтернет-магазинах(прихована загроза)
Дублі сторінок вважаються однією з головних проблем внутрішньої оптимізації. Багато початківців сеошники навіть не підозрюють про цю проблему, хоча наслідки такого необачного відношення до власного сайту не забаряться позначитися негативним чином. Проте якщо сторінки з однаковим контентом ще можна якось виявити в ручному режимі, то ось на заповнення мета-тегов звертають увагу в останню чергу.
Найбільше проблема дублів сторінок проявляється саме на великих інтернет-магазинах, в яких є широка база різних товарів. Найдивовижніше полягає в тому, що з не відомої причини переважна більшість seo – компаній що займаються питанням як розкрутити сайт впритул не помічають цю помилку.
Про що ж конкретно йде мова. Річ у тому, що при стандартних налаштуваннях будь-яка CMS дробить одну велику сторінку на безліч дрібних, щоб користувачам було зручніше переглядати увесь каталог. Наприклад, у нас є сайт виду magazine.ru. На нім розташований каталог з ручними фрезами по дереву, magazine.ru/frezi_po_derevu?page=1. Товарів багато тому CMS згідно з налаштуваннями формує ряд додаткових сторінок за типом:
http://magazine.ru/frezi po derevu?page=2
http://magazine.ru/frezi po derevu?page=3
http://magazine.ru/frezi po derevu?page=4
У більшості випадків заповнення мета тегів залишається однаковим, а передусім не міняється внутрішнє наповнення title. Плюс до цього може дублюватися невеликий текстовий опис, який описує цю категорію товарів. Яндекс природно визнає таке оформлення не нормальним і склеїть сторінки, залишивши у видачі тільки один – два матеріалу.
Природно заповнювати наново кожен мета-тег сторінки, що автоматично генерується, це не вихід, тому слід поступити куди простіше, а саме застосувати канонічні посилання. У такому разі url наших сторінок виглядатиме таким чином:
Ми оформляємо каталог товарів згідно з прийнятими правилами і не накликаємо на сайт накладення яких би то не було санкцій.
Найчастіше проблема з дублями спостерігається при перенесенні сайту з одного движка на інший. В цьому випадку відбувається автоматична генерація внутрішніх посилань. Тому якщо в ході модернізації інтернет-магазину була проведена наступна процедура, слід обов’язково перевірити чи має місце подібна помилка.
Comments are closed.