Просуваємо сайт текстами
Основна функція переважної більшості сайтів – це продажі. Навіть спочатку некомерційні проекти рано чи пізно або помруть, або монетизуватимуть одним з можливих способів. Що вже говорити про корпоративних і околокорпоративних порталах?
Проте для того, щоб ресурс приносив своєму власникові стабільний і, бажано, непоганий доход, треба зробити так, щоб він став популярним. І в першу чергу власників порталів повинне цікавити просування сайтів в Яндексе, Гуглі і інших пошукових системах.
Існує безліч нюансів і особливостей цього процесу просування(як у пошукових системах, так і за допомогою інших інструментів, наприклад, в соціальних мережах), про одне з яких і піде мова в нашому невеликому матеріалі. Ми поговоримо про розкручування ресурсів за допомогою текстів.
Отже, в першу чергу слід зупинитися на найочевидніших питаннях. Для того, щоб сайт працював, йому потрібний текст – опис компанії або порталу, прайс лист або список послуг, опис товару і так далі. Як мінімум, він потрібний для того, щоб користувач зрозумів, куди потрапив і що від нього потрібно. Як максимум, текст повинен сприяти просуванню і продажам. Саме тому величезна увага приділяється унікальності контенту(пошукові системи не люблять вкрадений контент, що призводить до зниження позицій в пошуковій видачі), а також включенню в нього спеціальних ключових слів, завдяки яким, зокрема, і здійснюється просування.
За рахунок цього багато в чому і здійснюється просування в інтернеті. І, можливо, саме тому багато хто вважає, що досить отримати унікальний і оптимізований під ті або інші запити цільової аудиторії текст. Проте це далеко не так. Контент має і додаткові функції, які останнім часом все частіше і частіше виходять на передній план.
Ще не так давно лише одиниці власників приділяли увазі якості текстів. Більшість же попросту нашпиговувала сторінки свого корпоративного порталу оптимізованою, але в той же час дуже сумнівної якості контентом. На просторах глобальної павутини досі можна зустріти безліч таких сайтів.
Сьогодні ж ситуація міняється. Все частіше підприємці, що поважають своїх клієнтів, мають бажання виділитися серед конкурентів і продавати свої товари або послуги, приділяють увазі якості контенту. Тепер вони замовляють не просто оптимізований текст, а справжню рекламну і комерційну пропозицію, яка покликана зацікавити клієнта, покликаний ознайомитися з перевагами співпраці з тією або іншою фірмою, покликаний мотивувати користувача стати покупцем(і бажано постійним). Замовити хороші текст можна тут http://texts.net.ua/ як рекламні, так і звичайні статті.
Такі тексти розміщуються на посадочних сторінках. Втім, і це ще не усе. Сьогодні дуже багато хто впроваджує технологію довірчого маркетингу, що також сприяє просуванню сайту. І робиться це, звичайно ж, за допомогою грамотного, осмисленого, інформативного і, головне, корисного для потенційного покупця контенту. Це можуть бути безкоштовні поради і інша цікава і корисна інформація про компанію, товар або тематики, пов’язані з ними.
Comments are closed.